Tyttären häät

Yksi neljästä tyttärestäni meni naimisiin lokakuussa.
Keväällä oltiin jo makutuomareina häämekon valinnassa.
Ihanan ja mieluisen löysikin.
Paikkana oli Seinäjoen Alma ja hääkirkkona Törnävän kaunis kirkko.
Olin varannut vapaaksi hääpäivän ,joka oli poikkeuksellisesti perjantai.
Vaikka oli vapaata ja vihkiminen alkoi vasta klo 17,niin pukkasi kiirettä.
Puheen pohjan olin kirjoittanut jo elokuussa,mutta loppuun kirjoitin vasta hääpäivän aamuna ja juoksin kirjastoon tulostamaan sen.
Niin tyypillistä minua :/
Kampaus oli puoli 12 ja Annikan vein Almaan kahdeksi.
Voi että kun oli ihana sviitti heillä ja kaunis morsian










Sitten äkkiä kotiin tälläämään itteäni ja kihartamaan Felician sekä Viivin hiuksia

Piti viä kaahata Veerankin työ,joka oli aamulla laittanut mulle liimattavat ripset.No tottahan ne alkoi repsotaa ja viime hetkellä kävin niitä liimauttamassa uudelleen.

Häät oli tosiaan klo 17 Törnävän kirkossa ja oli liukas keli. Kieli keskellä suuta mentiin huonoilla renkailla kirkkoa kohti.





 Olihan se koskettava hetki ,kun Annika kulki käytävää pitkin isänsä saattelemana, Markuksen luo.
Tässäkin vielä itkua tihrustan...



Viiville oli annettu tärkeä tehtävä,viedä sormus. Hyvin meni



Pari oli niin kaunis ja on edelleenkin :)







Annika liukastui portaissa,mutta onneksi Markus sai kiinni :)



Markuksen sisarukset perheineen
Mun mekko Haavemaasta Seinäjoelta niinkuin Annikankin. Mä mattimyöhäisenä menin hääviikon tiistaina katsomaan ja löytyi tuo ihana luomus. Lyhentää piti ja dekolteeseen vähän lisää paljettikangasta. Keskiviikkona sai noutaa. Nopea ja hyvä palvelu

 Äidit ja anopit

Annikan isä puolisoineen

Siskot . Kaksi pienintä puuttuu



Ruoka oli hyvää ja runsasta. Alkupalapöydästä jo täyttyi hyvin. Palvelukin oli mainiota

 Lapsille oma annos

Puheen aika oli sitten ruuan jälkeen. Olin suunnitellut laulavani myös.Kotona se meni hyvin,mutta sitten Alman vessassa harjoitelllessa ei...joten jätin laulamatta ja sitä kadun nyt loppu elämän :(

Puhe meni niin hyvin ,kuin voi herkistymiseltäni.
Markuksen äiti ja paappa puhui myös




Puheiden jälkeen kakkua. Hyvää oli sekin


Loppuilta meni yleiseen oleiluun.

 Viivin ihana mekko





Feliciasta ei parempia kuvia ollut :D




Enempää en saanut kuvia ladattua. Tietokone takkuaa :(

Ihanat häät ja ihana perhe mulla !!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Wien 8-13.1