Joulupäivä

Herättiin vasta 9.30,  mikä on tosi harvinaista meillä.
Eilen mentiin jo yhdeltätoista nukkumaan,kun ei silmät pysyneet auki.
Haettiin mun täti ja mentiin vanhemmilleni.
Siellä oli toinen mun pikkusiskoista ( nuorempi ) Heidi perheineen.Heidän 7kk vanha tyttärensä Emma on kummityttöni.

Felicia toimi kuvaajana näissä alemmissa kuvissa

Kepa 83 v mun kummitäti. Luka ,mä ja Emma

Pasi Heidin mies ja Chris


Luka, 3v, teki fotobombin :D

 Mun isä ja äiti



Felicia ja Emma

 Heidi ja Emma, Luka oli saanut sähkökitaran joulupukilta.



Kun tultiin kotiin lähdin tekemään jalkatreenin salille.



Käyn Fysio 2000:ssa Ilmajoella. Kiva kun voi mennä koska haluaa / huvittaa.Ei ole ajasta kiinni.
Loppuilta menee tv:tä katsoessa ja oleillessa.Kivoja nää vapaat :)



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Särkänniemi ja Wanha markki