90:2

Runeberginpäivä oli ja samoin mun synttärit
Kyseisenä päivänä, en kahvitellut,koska en ois ehtiny leipoa mitään Tallinnan reissun jälkeen.
Lauantaina sitten keitin kahvit ja koitin leipoakkin jotain.
On aika haastavaa leipoa,kun ei voi itse maistella taikinaa,joka on mun mielestä melkein parempaa,kuin itse lopputulos.
Mutta loppuviimein ei ees tehnyt oikein mieli.
Kahvilla oli mun vanhemmat,kummitäti joka edelleen muistaa mua ja lapset ukkoineen.
Lahjasaalis näyttää tältä :



                                           Kummitäti antoi itse 50v lahjaksi saamansa hopeiset salaattiottimet ja lusikoita
                                                 M&M pudding jauhetta
                                                     A&J&V kirjan
                                                        V proteiinipatukoita
                                             C :ltä sain jo aijemmin sykemittarin
                                                Omaan kakkuun ei niin jaksa panostaa :D

Äiti ja isä toi kukkia :)



Kommentit

  1. Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä.
    Onneksi sulla on yleensä kaunis päältä ja sisältä. :D Joonas nimittäin sanoi ettei oo ikinä maistanu niin hyvää kakkua ku tuo :) Ja toivoi sitä tosiaan mun synttärikakuksi...... :D On se hyvä ku joku toivoo mulle synttärikakkua, ku itte ei voi syödä :D Tai voi jos syö tankkauspäivänä.. :D

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos Joonas <3
    Ja kiitos kehuista!!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Wien 8-13.1