Suklaa on saatanasta

Voi ei ,voi ei,miksi suklaa on keksitty :/
Kun minä raukka parka oon sille niin ahne.
Olin 4kk karkkilakossa. 11.8-12.12...ja sitten kun annoin itselleni luvan syödä, tuota, kamaluutta,niin ei vissiin ole ollut päivääkään etten sitä ois syönyt.
Ja tämä joulun aika!
Ostettiin 4boxia.Se ei riittänyt.Ostin viä toiset mokomat. Saatiin lahjaksi,joten niitä on riittänyt.
Nyt sitten "pakko" syödä niitä pois ,että voi aloittaa puhtaalta pöydältä 1.1 :ä
Keksin että syön vaan parhaimmat ja laitan "huonot" sivuun eri kippoon,mutta tiän itteni ,että ne pahatkin käy kaupaksi,kun muuta ei ole :D






 Het kun vuosi vaihtuu alkaa taas karkkilakko ja jonkinlainen Jutta dietti.
Joo Joo! Tiän että toistan itseäni...itkettää ittiäkin.
Mutta täytän jo 45v ja oon varmaan viimeiset 18 vuotta jossitellu.
Nyt pakko ,etten oo kohta pyörivä muori. Ja ois kiva kokeilla mihin sitä oikein pystyy..
Millaiseksi sen kropan oikein sais muovattua.
Sitten loppukuusta aloitan oikein kunnon bikini dietin ,joka kestää 10 viikkoa.
Salitreeneineen ja ruokineen.
On synttäreitä,talvilomaa ym ym ,mutta ne ei saa olla nyt esteenä.
Voi sitä olla mukavaa ilman sokerihumalaakin. Itseasiassa onkin mukavampaa.
Oon nyt huomannut itsestäni,kuinka kiukkuinen ja ärtynyt olen ,kun syön huonosti.
Ja aiva väsyttää,eikä mikää huvita....
 Haluan olla virkeä ja energinen.

                                                          Ei näin...

                                          Vaan vähän tänneppäin...




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Wien 8-13.1