Tarot

Ostin Hesan reissulta Tarot kortit. Mua on aina kiinostanut ennustaminen / ennustajalla käynti.
Eräällä mies selvänäkijällä oon useasti käynyt. Hän ennustaa juuri Tarot korteista. Ja on tiennyt mulle asioita hämmästyttävän hyvin!
Eilen kortteihin vähän tutustuin. Luin ohjekirjaa innolla . Sekasin pakkaa ja yritin siirtää energiaani niihin,kuten neuvvottiin. Mystistä ja jännittävää..
Erään kysymyksen mielessäni kysyin ja otin yhden kortin.Toivon että asia ei mene kortin kertomalla tavalla :(
Humpuukiako? Tiedä häntä. Uskokoot ken tahtoo :)


Kommentit

  1. Iesuksen hullu.... :D

    Mua ainaki pelottaa jos ennustat mulle. :D Enkä halua tietää mitä oot jo kysyny vaikka yks aavistus jo tuli joka voi johtua vaan siitä ku ittellä ollu asia mieles.. Mutta liittyy kyllä suhunki niin vois olla mahdollista....

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Wien 8-13.1