A Spider

12.3

7.15 jo hereillä.
Yö oli taas tuskaa. Jotkut pelas allasalueella jotain peliä ja piti kovaa meteliä.
Huusivat ja nauroivat.Meinasin jo mennä huutamaan että turvat tukkoon,mutta laitoin ilmastoinnin päälle,niin ei enää kuulunut sisälle.
Aamupalalla otin jogurttia ja hedelmiä,kun Chris niitä niin aina kehui. Oli hyvää,mutta maha het protestoi,kun pääsi huoneeseen. On niin kranttu ettei saisi poiketa normaalista.
Altaalla ja salilla. Jännä vaikka mennään vähän eri aikoihin altaalle,ilman kelloa,niin melkein aina se on lähellä 12:sta ,kun ollaan huoneessa takaisin.
Felicia sai Fanta seasta ilmapallon. Leikki sillä aamulla iloisesti ja kun tultiin altaalta ,niin oli kadonnut.
Ehkä siivoojat innostuneet leikkimään ja oli mennyt rikki. Oli nimittäin 2 nuorehkoa poikaa siivoojana sinä päivänä.
Lähdettiin lounaalle kanta paikkaan. Felicia söi melkein mun kaikki ranskalaiset,eli tosi hyvin. Kyllä nälkä ajaa syömään.
Etsittin joka kaupasta ilmapalloja,mutta tuloksetta. Eräällä baarikujalla nähtiin puhallettuja palloja isoissa nipuissa.
Mentiin kysymään saataisko ostaa yksi.Ei myyneet,mutta antoivat n 10 kpl ilman :)
Matkalla ostin jotkut värikkäät shortsit.
Hotellilla pari tuntia ja F leikki palloilla. Vaati aina että piilotetaan ne sängyn alle ettei siivoojat löydä :D
Mä kävin netissä ja juttelin Tarjan kanssa Faces. On tulossa mummiksi ja kiusasin sitä muoriksi.
Ei oikein tykänny...
Lähdettiin ilta ruokaa etsimään kuuden aikaan. Oltiin monasti katsottu erästä ravintolaa,mutta se oli niin ylhäällä,ettei rattailla viitti mennä.Nyt sanoin että mennään vaan,kun näyttää niin kivalta.
Tuskalla kannettiin rattaat ylös ja katsottiin että mihinkään istuttais. Pöydät oli aika paksua puuta.
Ja APUA! Pöydän reunassa oli harmaa ainakin Felician kämmenen kokoinen pitkä jalkainen hämähäkki!!!
Äkkiä ulos!! Jalat oli ku spagettia. Sanoin tarjoilijalle ( joka hänkin vähän puhalteli nähdessään hämyn)
Tänne me ei jäädä, se tappaa meidät :S
Mentiin tien toiselle puolelle ranta ravintolaan . Ei häävi ruoka,mutta saatiin ihania kuvia auringonlaskusta.
Vähä kyllä piti vilkuilla pöydän alle ,ettei hämis kouki kintuillaan.
Käytiin rannalla kävelemässä. Ja ostettiin banana bancaket. Nam!
Kaupan kautta hotellille.Jäätelöt viä iltapalaksi ( syödään muka terveellisesti )
Kyllähän sitä shokin jälkeen tarvii jotain ;D
Luin Norjalaista Aku Ankkaa Felicialle iltasaduksi. Vapaasti käännettynä :S
Normi partsilla istumista,kun saatiin mimmi nukahtamaan.

1. Mä taas vähä hihitin sille hämähäkille :D Hyvähän se on täältä käsin hihittää vaikka tietää, että ittellä olis itku tullu tuos tilantees :D