Kevättä rinnoissa

Kevättää jo niin ihanasti,kunhan ei tulisi sitä takatalvea enää:S
1995 oli ätienpäivän aamulla lunta maas ,vaikka millä mitalla.....
Ja toisilla alkoi siinä main kesäloma.Vähäkö kuulemma harmitti :D
No tähän päivään takas.
Olin viime viikonloppuna Tampereella kynsikursseilla. Jännitti kamalasti mennä,kun en tiennyt millaisia ihmisiä siellä on ja missä se ees on.
Löysin Katin avustuksella Anttilan P-hallin, ajettuani ensin päin punaisia :S
Sitte Näytä kyntesi studio olikin siellä takana.
Olin hyvissä ajoin paikalla.Ja naiset oli ihan mukavia.
Meitä oli 8 ,4geeli ja 4 akryli- rakennekynsi teon oppimisen halukkaita.
Mun pariksi tietysti osui nainen Oulusta,joka oli 4v tehnyt geelikynsiä.En tiennyt oliko se mun kannalta hyvä vai huono..........
No oli aika hyvä,kun opasti sitten mua viä henk.kohtaisesti ,vaikka mua vähän jännittiki olla sen pari.
Käytiin Thai ravintolassa syömässä 3:n naisen kanssa ja oli hyvää.
Mutta kyllä sitä aina tuntee itsensä niin juntiksi outojen ihmisten kanssa ja häpeen puhua pohojanmaan murretta :S
Päivä meni nopeesti ja saatiin jo pari kynttä aikaseksikin.
Lopetettin viideltä.
Siitä sitte vauhdilla köröttelin kotia,kun tiesin että mussukka ja Annika on tullu meille yö kylään <3 (Mika meni kalareissulle)
On se niin ihana ja pieni vauva.Nukkuivat Veeran huoneessa ja sieltä ei kuulunut mitään.Toisin meidän "vauva" kitisi monistellen...
Sunnuntaina taas huonosti nukutun yön jälkeen Tamperetta kohti.
Tykkäsin ajella nuo pätkät,kun sai kuunnella musiikkia ja viettää "omaa" aikaa samalla :)
Harjoiteltiin taas muutama kynsi ja Kata näytti kuinka voi hienosti koristella kynsiä.
Päivä meni verkkaan ja kotiin lähdettiin pää täynnä tietoa ja mulla ainakin mietteitä,että millä, on aikaa harjoitella 8.5 olevaan testiin :S
En oo tehnytkään kuin 2 kynttä Veeralle ja ens viikolla kokeilen ehkä Annikalle ,jos tilaamani tipit tulee...saa nähdä kuinka naisen käy :S
Tänään oltiin Mikan synttäreillä ja mussukka tietysti heräili vasta, kun pian lähdettiin kotiin päin.
Nyt se vasta alkaa kunnolla valkeemaan, että oon tuon ,ihanan ,rakkaan, tytön tyllerön mumma <3

Kommentit

  1. Naurattaa tuo juntti :D Kyllä särähti tv:stäki korvaan heti ku joku puhu pohojammaan murretta :D
    Varmaan sitte vasta mummous valkenee toden teolla kun ekan kertaa kuulee sen suusta että mumma :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Wien 8-13.1