Hajamielinen vai mikä?

Aamulla kun aijoin laittaa piilarit silmiin,niin het alkoi hälytyskellot soida.
Olin laittanut oman säilytysrasian Chrissin hyllylle.
Siinä ne kököttivät samanlaiset rasiat vierekkäin.
Ja kuten arvasinkin,hajamielinen ,sokea,blondi mieheni oli laittanut minun piilarit päähänsä :D
En tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut....
Lähetin hänelle viestin että: Hei typerys! Näetkö hyvin minun piilareillani???
No ilmakos pääni on niin kipeä?? tuli vastaus...HU HU
Hän oli ollut niin unenpöpperöksis ," ettei ollut huomannut 2 koteloa"
Miehillä täytyy olla ne putkiaivot joista puhutaan...
Ainaki mun miehellä..Vai olisko se ikä ja elämänkokemus joskus syynä myös??
Ittellä takana avioliitto ja 3 lasta ja asuntolainat ym...
Hän oli asunut 24v asti kotona ja sitten vuoden Espanjassa,joten ollut aika huoletonta elämää,ennen tätä...
Välillä ei hermo riitä,mutta pitäis tietysti ymmärtääkkin....
Mutta sitten taas toisaalta ei kukaa oo kehunu mua niin paljon ,kuin nykyinen mieheni.
Kuinka oon kaunis ja on ylpeä minusta ja oon hyvä kokki ym..
Hän kohtelee lapsiani todella hyvin.Ja omaansa tietenkin.Ei häpeä sanoa muiden kuullen kunka rakastaa minua.
Eli paljon enemmän hyvää kuin huonoa sanottavaa.
Ei haittaa vaikka välillä lainaakin mun piilareita ,jospa sitten näkisi maailman välillä mun silmin <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Wien 8-13.1